sobota, 20 czerwca 2015

beGLOSSY - czerwiec 2015


Z każdym pudełkiem GlossyBox dochodzi do mnie, że minął kolejny miesiąc roku...
To jest równoznaczne z połową, natomiast kolejne już będzie przepołowione.. 
Rany jak ten czas leci....
Ale do rzeczy:)

Na to pudełko czekałam wyjątkowo, bo w końcu z żadnej przyczyny moja subskrypcja przez pół roku nie została przerwana i otrzymałam produkt VIP:)
Oto co się ukazało moim oczom:







1. Produkt dla Klientek VIP: GLOV Quick Treat - potrzebuje jedynie wody by zmyć makijaż, idealny na wyjazdy krótsze/dłuższe, słyszałam o nim, zamarzyłam i... zapomniałam:) jak zobaczyłam to nie mogłam uwierzyć że MAM:) efektów jestem ciekawa baaaardzooo, więc dziś TESTUJĘ!:)


2. Krem do depilacji Natural Inspirations VEET - Stosuję od wiosny, właśnie mi się skończyła, a ja "potrzebuję depilacji":) więc sprint do rossmana odkładam, używam tego, aż zapiszczałam jak zobaczyłam, bo ostatnio do drogerii mi nie po drodze, tyle spraw na głowie, a czasu coraz mniej, mój nr 1!


3. LORD&BERRY 20100 Crayon Lipstick - Szminka w ołówku o intensywnym i długotrwałym kolorze, łatwa aplikacja. Mój kolor to czerwień, z czego bardzo się ciesze bo ostatnio to mój ulubiony kolor, a każdy twierdzi że pasuje do mnie idealnie:) Chętnie jutro wypróbuję do niedzielnego makijażu:)

4. ISADORA All Day Long Lash Mascara - Supertrwały tusz, nie rozmazuje się, wytrzymuje 12h. No ciekawa jestem, myślałam o kupnie trwałego tuszu bo każdy mi się rozmazuje wstrętnie pod oczami około południa, może to wina noszenia soczewek i zmęczenia oczu, nie wiem. Ale sprawdzę!



5. PROSALON Szampon z olejkiem arganowym - delikatny szampon do zniszczonych i matowych włosów, ostatnio była maska więc jest już komplet. Jutro testuję szampon, bo odżywka "daje radę":)


6. CHARMINE ROSE B-Hypo Cream SPF30 - krem pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych, łagodzących i korygujących. Idealny dla cery alergicznej, nadreaktywnej oraz wrażliwej. Bez alergenów. Brak wrażeń, może niedługo przetestuję:)


7. PUREDERM Maska do twarzy - mnie trafiła się łagodząca po opalaniu. Często takiej potrzebuję w letnim okresie, bo moja skóra na twarzy zawsze reaguje za bardzo pomimo stosowania kremu SPF30/40. Jestem ciekawa, chętnie bym już jutro przetestowała, ale poczekam na opalanie:)


Z pudełka jestem baaardzooo zadowolona:) 
Chętnie wszystko przetestuję i kilka rzeczy mocno trafiło w mój gust:) 
Polecam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz