wtorek, 17 marca 2015

beGLOSSY - marzec 2015


Lubie ten dzień miesiąca, kiedy dostaję wiadomość, że moje pudełko zostało wysłane. 
i lubię kolejny dzień miesiąca, kiedy rano puka kurier do drzwi wręczając to pudełko.
Podekscytowanie i ciekawość jest zawsze taka sama:)









Pudełko jak dla mnie strzał w 10!
Maseczki uwielbiam więc chętnie jutro tę wypróbuje!
Krem do rąk z olejkiem arganowym może okazać się hitem!
Mydło uwielbiam!
Krem CC właśnie mi się kończy a idzie lato - tylko wtedy go w zasadzie używam codziennie.
Szampon chętnie wypróbuje, choć swoje ideały już mam:)
Krem na pękające pięty jest zbawieniem, bo od drugiego porodu mam z tym problem.
A róż baaaardzooo chętnie przetestuję i to w najbliższym makijażu:)
Aż nie mogę doczekać się jutra!
Enjoy!

7 komentarzy:

  1. Smaczne:)Przygarnęłabym;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam wersję A pudełka i też jestem zadowolona. Też masz nr pudru romantic - ny065? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam recenzję kremu do stóp:)A CC z bielendy mam tylko ten zielony, bez szału.

      Usuń
    2. obiecuję wstawić recenzję jak już wyrobię o nim opinię:)

      Usuń
  3. To czekam z niecierpliwością:)Co tu tak cicho...zero notek...

    OdpowiedzUsuń