poniedziałek, 16 marca 2015

FITMONDAY - restart


Ostatnio miesiąc temu miałam restart. Ale to nie znaczy, że się poddałam.
Dziś z nową siłą i motywacją wstałam. pomierzyłam się, zważyłam, zrobiłam fotki "przed", aby później mieć porównanie z "po".
Dieta może nie zawsze będzie FIT i idealna, ale najważniejsze to UMIAR i wyznanie zasady MŻ, niestety diety nie dla mnie i szybko je kończę. 
Nie mniej będę się starać trzymać podstawowych zasad typu:

1. 2,5l wody dziennie
2. tylko 2 kawy
3. zielona herbata
4. cytryna do wody dodana
5. 4-5 regularnych posiłków
6. jeść śniadanie!!!
7. mnóstwo warzyw
8. dużo owoców
9. jabłko przed spaniem kolację
10. aktywność fizyczna min. 3 razy w tygodniu 40min

Wymiary się nie zmieniły, raptem -1cm mniej w udzie.
Dopisałam pomiar pod biustem bo tu jestem na tyle szeroka, że mi spędza sen z powiek (nie mogę dopiąć jednej sukienki, i zastanawiam się czy to szerokość moich żeber czy jednak da się ćwiczeniami coś z tym zrobić).
także dodaję:
pod biustem: 80cm
waga dziś 72kg. 
Cel 58-60kg.

Dziś secret.
W środę skalpel.
W piątek turbo wyzwanie.
Jeśli się uda czasowo (bez spinki, bo czasu u mnie na lekarstwo:)) to w dni bez treningu będzie 30-40min rowerek stacjonarny. 

Swój dziennik uzupełniłam:)

A teraz dwie motywujące prawdy!

Kiedy zobaczę pierwsze efekty?
Pierwsze efekty nie przychodzą tak szybko. Wszystko zależy od tego, co chcemy osiągnąć, jak daleka jest droga do celu  i jak nasze ciało zareaguje na wysiłek fizyczny. Motywuje fakt, że zanim zobaczymy efekty, najpierw je poczujemy. Wysiłek fizyczny to nie tylko sposób na spalenie kalorii i pozbycie się kilku kg - gwarantuje też dobre samopoczucie, zadowolenie z siebie oraz daje siłę do pokonywania barier. Po kilku treningach poczujemy się lżej, sprawniej, zaczniemy dysponować większymi pokładami energii. Jeśli zachowamy systematyczność oraz odpowiednią dietę, pierwsze efekty zobaczymy po około miesiącu.

Jabłka
Okazuje się, że stare porzekadło "co dzień jabłko o wieczorze i zapomnisz o doktorze" kryje w sobie głęboką prawdę. Badania wykazały, że te owoce znakomicie wspomagają oczyszczanie ciała. Nawet zwykły kupiony w sklepie sok jabłkowy pomaga zwalczyć wirusy. Jabłka zawierają związek zwany pektyną, który pomaga wydalać metale ciężkie, dostające się do organizmu wraz z pożywieniem i wdychanym powietrzem, uwalnia przewód pokarmowy od pasożytów, dobrze wpływa na cerę, leczy zapalenia pęcherza i zapobiega problemom z wątrobą.

Ja od dziś zjem dwa profilaktycznie przed snem:D
Dawno mnie nie było więc Wam się kawałek pokarzę:) 
pospacerkowo w piękny słoneczny ale zimny dzień




11 komentarzy:

  1. poproszę o namiar na buty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Top secret:) polecam wygodne jak kapciuchy mimo ze na szpilce (poluje jeszcze na szare:) identyczne w zarze 299 a te 139zl (mialam kupon i zaplacilam 108zl:)

      Usuń
  2. możesz podać jakiś link jaki to konkretnie model?Z góry dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze bardzo:)
      http://www.topsecret.pl/buty-damskie-buty---sbu0391-top-secret,35507,230,pl-PL.html#color=KOLOR_122

      Usuń
  3. Rzeczywiście w Zarze są niemal identyczne!Super są!Ile cm ma obcas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie podołam:(

      Usuń
    2. Musialabys w sklepie przymierzyc i sie przejsc, sa bardzo wygodne, ale wiadomo kazde moze miec inne odczucia. Jak je zmierzysz to daj znac koniecznie:)

      Usuń
  4. Mam top secret w pobliskiej galerii to muszę sprawdzić czy mają.

    OdpowiedzUsuń