środa, 22 kwietnia 2015

beGLOSSY - kwiecień 2015


Wybaczcie Kochanie moją długą nieobecność, mam nadzieję, że więcej takowa się nie powtórzy. Przede wszystkim w swoim życiu jestem Mamą, a wierzcie jest to ciężka praca. Zwłaszcza, że następują jakieś większe problemy. naszym problemem jest alergia. Samo w sobie słowo jest popularne i nie budzi strachu u rodziców, nie spędza im snu z powiek, pod warunkiem, że jest odpowiednio leczona i problem nie narasta. U nas okazuje się, że leki od astmy są niewystarczające pomimo brania ich już kilka miesięcy i tak ze wstrząsem anafilaktycznym (sytuacja podobna jak po użądleniu osy osobę na nią uczuloną, z tym że w naszym przypadku puchnie krtań i dziecko traci oddech) po moim sprzątaniu przedświątecznym, wylądowałam w szpitalu z Córką (alergia na kurz), w szpitalu złapała rota-wirusa, zaraziła Brata i tak miesiąc miałam wyjęty z życiorysu. 
A mi dalej ciężko się po tej sytuacji pozbierać. 
To taki w kilku zdaniach wyjaśniam, że nie było mnie tu z lenistwa:)

Dziś przychodzę z opóźnieniem, gdyż Glossy Day był w ubiegłym tygodniu, ale chcę Wam pokazać nowe pudełko:) Całość gdy otworzyłam nie powaliła mnie na kolana, ale postanowiłam dać mu szansę. Zaczęłam testować.




Do tej edycji zostały dla wybranych osób szampon i odżywka Pantene Intensywna regeneracja. Miałam jakiś czas temu ten szampon, ale zdecydowanie obciążał moje włosy, więc nawet nie dokończyłam opakowania. Nie mniej jednak jak poczytałam u ambasadorek niektóre triki jak ich używać, postanowiłam dać im jeszcze jedną szansę:) po 3 myciach na razie dają radę, włosy sa miękkie, puszyste, nie pokołtunione z czym mam ogromny problem, ale ostateczny werdykt wypowiem jak skończę te opakowania.



Ponadto w pudełku znalazłam 
1) podkład mineralny matujący od annabelle minerals 1g
2) czarną kredkę do oczu Color Trend Postquam
3) peeling do twarzy naobay - mój faworyt, świetny efekt czystej skóry po jego użyciu!
4) NOWOŚĆ krem Vicchy Idealia Skin Sleep - REWELACJA - aż odkopałam kilka próbem kremu na dzień z Idealii, i zaczęłam razem używać (w sensie na dzień i na noc:) i tak mi się podoba, że rozważam zakup całej serii wraz z serum i kremem pod oczy! Zapach obłędny:)
5) Krem nawilżajaco-regenerujący AMADERM już wrzucałam do "szuflady z napisem - kiedyś zużyję - nie dla mnie", gdy przeczytałam że to nie do twarzy (blondynka ze mnie:D) a do miejsc przesuszonych, jak łokcie kolana itp. A ja ostatnio mam tak zniszczone ręce, że mam tartkę zamiast skóry, więc go hyc z pudełka i na szafkę nocną! Dziewczyny wierzcie lub nie! To jest krem do skrajnie zniszczonej suchej i szorstkiej skóry! Moje kolana dłonie i STOPY go uwielbiają! Po 4 dniach jest taka różnica, że przecieram moje zmęczone oczy ze zdumienia.. (a właśnie, swoją drogą mogliby do pudełek choć raz dorzucić jakieś krople na zmęczone oczy:)) 
Mój ideał. Na pewno kupię ponownie!


 Zgodnie z obietnicą, niedługo zrecenzuję krem na popękane pięty z ubiegłego pudełka:)
Dziękuję, że tu ze mną jesteście. Jeśli chcecie zapraszam do śledzenia mnie również 


oraz 



5 komentarzy:

  1. No to rzeczywiście ciężki czas za Wami (rozumiem bo sama jestem mamą dwójki), oby już teraz tylko w zdrowiu, trzymam kciuki!No i oczywiście będę zaglądać po kolejne wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha i jeszcze jedno...co to za patent na ten szampon?Tez go kupiłam ostatnio i mam ochotę odstawić go w kąt...

      Usuń
    2. Dziekuje:) to bardzo motywuje:)

      Usuń
    3. A szamponu uzywam wg tych zasad
      http://beauty-fashion-shopping.pl/2015/02/26/jak-odpowiednio-dbac-o-nasze-wlosy/
      Oraz tego co napisane na ulotce z "podejmij wyzwanie";)

      Usuń
    4. Dzięki:)

      Usuń