niedziela, 19 lipca 2015

STYLE - look of the sunday


Mało mnie tutaj, ale działam prężnie. 
Dotację dostałam. załatwiam teraz zakupy i zakładam działalność. 
Do pracy będę wychodzić już najprawdopodobniej od września.
Także na razie cieszę się jeszcze każdą sekundą spędzoną z dziećmi w domu. 
Przez to mam troszkę mniej czasu na bloga, ale nie zostawiam go tak zupełnie bez wpisów:)
Lada dzień pojawią się nowe, obiecane posty, a dziś w look of the sunday postanowiłam pokazać Wam strój, który założyłam na zakończenie roku przedszkolnego:)






Sukienka - nn (z ryneczku od znajomej Pani:))
Buty - Kazar
Zegarek - MK
Piercionek - zaręczynowy, pamiątka znad morza

6 komentarzy:

  1. Zarówno buty jak i sukienka bomba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) dopiero zaczynam patrzeć na te sukienkę łaskawiej, wisi w szafie już ponad rok:)

      Usuń
  2. Bardzo Ci w niej do twarzy:)A buty to obecna kolekcja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) buty to kolekcja sprzed 4 lat, kupione w mocnej wyprzedazy;))

      Usuń
  3. O szkoda...takie cudne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie ♥ piękna mamusia

    OdpowiedzUsuń