wtorek, 21 lipca 2015

TRENDY - moda do pracy


Mam 6 tygodni na powrót do pracy.
Ponieważ moja garderoba to głównie bawełniane/dresowe wygodne sukienki, leginsy, tshirty, myślę o wybraniu się na zakupy.
Nie obowiązuje mnie dresscode, ale ja lubię eleganckie ubrania. i zawsze w moich marzeniach, od lat, wizja mnie idącej do pracy była raczej w eleganckim wydaniu plus szpilki.
Nie miałam ostatnio czasu pochodzić po sklepach, ani nawet obejrzeć nowych kolekcji. Z internetowych sklepów czasu wystarczyło tylko na przejrzenie MOHITO. Nie mniej jednak to mój ulubiony sklep - w moim stylu.
Oto co mi wpadło w oko.

Marynarki:



Koszule:




Bluzki/swetry:





Spódnice:




Sukienki:




Spodnie:




i obowiązkowo nowa torebka do pracy (co by "dzieciowej" nie nosić:))


Czy jesteście zainteresowane takim subiektywnym przeglądem moich ulubionych sklepów?:)



3 komentarze:

  1. Ja jak najbardziej, jestem zainteresowana:)Też ostatnio zakupiłam nową torbę do pracy, u mnie w ostatnich latach torby z zary są na topie:)Co do pokazanych propozycji przyznam, że podobają mi się częściowo, mniej więcej tak pół na pół;)A pewnie dlatego, że ja akurat za mohito nie przepadam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super:) tez mam upatrzona jedna z zary, bardzo mi sie podoba:) jesli mozesz wrzuc link do swojej, chetnie zobacze:)

      Usuń
    2. Będzie problem z tym linkiem...Kupiłam ją jakoś ok miesiąc temu jak tylko wystartowała wyprzedaż i aktualnie nie ma jej już na stronie...kuferkowata, granatowa...

      Usuń