środa, 19 sierpnia 2015

AVON - TOP 10 produkty do pielęgnacji ciała


Długo kazałam czekać, ale postanowiłam za to zrobić Tydzień Kosmetyczny na blogu:) Żeby Wam wynagrodzić:) W kolejce czeka glossyday, top 10 makijaż avon, top 10 pielęgnacja cery avon. A może jeszcze wystarczy czasu na nowości avon, jeśli nie, ukaże się zaraz na początku kolejnego:)
Wyraziłyście chęć czytania to będziecie teraz miały:)

Moje MUST HAVE w łazience i kosmetyczce z AVON do pielęgnacji ciała to: (kolejność przypadkowa bo wszystkie są nr 1, w AVON albo się coś kocha albo nienawidzi:))

TOP 1
Żele pod prysznic SENSES
Prysznic biorę codziennie, nawet dwa-trzy razy dziennie (w te upały…) Żele pachną obłędnie, jedne relaksują (wieczorem), inne odświeżają (rano), inne nawilżają (niezależnie od dnia), ważne że pienią się wyśmienicie, a kropla wystarczy na ogrom piany przez cały prysznic. Występują w dwóch pojemnościach 250ml (wyjazdowe wierzcie mi:)) i 500ml a nawet niektóre 720ml z pompką:)






TOP 2
Płyny do kąpieli
Gdy zamiast prysznica najdzie mnie ochota na relaks w wannie one okazują się idealne:) Zapachy obłędne, kilka kropel pod kranem gdy leję wodę, a piana wychodzi z wanny, mimo że wody dopiero połowa albo i nie. Zapachów używam zależnie od humoru. Co tu dużo gadać, kto spróbuje wróci po więcej i więcej i więcej:) stąd dwie pojemności:) 500ml i 1000ml:)





TOP 3
Eliksir do kąpieli PlanetSPA
Czasem są takie miesiące, że zapominam jak wygląda wanna (korzystam tylko z prysznica "of kors":)) Więc gdy po 3 miesiącach np zastanawiam się czy moja wanna jest wersją z hydromasażem czy też nie, korzystam z tego luksusowego eliksiru i kąpiąc się w nim czuję jak Kleopatra:) 
Nic dodać, nic ująć:)



TOP 4
Produkty do opalania i po opalaniu
Balsamy do opalania z filtrem (dla mnie optimum to 30spf a na początku sezonu nawet 50spf) cenię za to, że stosując je rano nie ma po nich tłustego filmu na skórze a zakładanie ubrań po jego zastosowaniu nie doprowadza mnie do szału od tłustych plam;) Po opalaniu super chłodzi i świetnie nawilża, utrzymując opaleniznę na dłużej.



TOP 5
Balsam do ciała SkinSoSoft oraz suchy olejek SSS
To produkty dla mnie awaryjne, na szybkie wyjście, a bez balsamu ani rusz:) Nie są tłuste kilka psiknięć/ruchów ręką i mamy nawilżoną skórę i od razu można wskoczyć w ubranie. Bez stresu że spodni nie wciśniemy, bo balsam jeszcze się nie wchłoną:)




TOP 6 
Masła do ciała PlanetSpa 
Kocham, ubóstwiam, jestem uzależniona. 
Świetnie pachną, obłędnie nawilżają, są moim rytuałem i gwarancją super nawilżonej skóry. Faworyt? Mimo wszystko masło shea i oliwka śródziemnomorska:)
Są dostępne w płaskich okrągłych opakowaniach, moje są w słoiczkach. Ta wersja była dostępna przed Bożym Narodzeniem (świetny pomysł na prezent), nie pytajcie ile ich kupiłam skoro jeszcze mam:) super wyglądają w łazience wyeksponowane:)







TOP 7
Linie rozświetlające z drobinkami.
Od lat (13 na pewno;)) używam tego produktu z AvonSUN. Jest dość rzadki, brązowawy, nadaje efekt 'rajstop' na skórze plus drobinki. Bardziej wyrazisty efekt, bo ma sporo tych drobinek. Nie jest to tandetny brokat, tylko delikatne złocenie skóry. Używam na wyjścia np. wesele, imprezę, randkę z mężem;) Lepiej z ubieraniem poczekać z pół godziny o ile nie chcemy mieć kłopotu z szukaniem nowej kreacji:P




Nowością jest nowe masło (to mój FAWORYT zdecydowanie), bardzo gęsty, cudnie nawilża, i daje delikatny poblask. Super na co dzień dla podkreślenia opalenizny. Efekt taki jak wyżej tylko mniej widoczny oraz bez efektu idealizacji skóry.
Ubierać się można w zasadzie od razu|:)


TOP 8
Płatki peelingujące do stóp
Nie wyobrażam sobie bez nich funkcjonowania.
Kiedyś, wiele lat temu były w ofercie, potem zniknęły, na szczęście od dwóch katalogów można je na nowo kupić:) Zawierają 10% kwas glikolowy, który zmiękcza skórę, zapobiega powstawaniu twardego naskórka (używając regularnie), zmniejsza częstotliwość użycia tarki, i przygotowuje skórę na lepsze wchłonięcie kremu do stóp. O kremie pisałam przy okazji postu o stopach, więc nie będę powtarzać. Albo tylko nazwę - zmiękczający krem do pięt lub stóp zamiennie. Obydwa są dobre.





TOP 9
Usta to ciało czy twarz? Hehhehe dodam do ciała:)
Balsam zmiękczający do ust/kolan/łokci z masłem shea. 
Zastępóje mi miodek do ust! Długotrwale nawilża! Rano usta są tak miękkie i nawilżone jakby dopiero były posmarowane! Super przygotowuje usta na kolor szminki, a także po zmyciu jej regeneruje usta! Ma pojemność 30g!!! Ja mam swój już rok i połowy nie zużyłam. Niestety nie ma go już w regularnej ofercie, jak się zorientowałam że jest w wyprzedażowej ofercie dla konsultantek, zakupiłam go 3 szt. Jak się jeszcze trafi pewnie wezmę kolejne dwa:)




TOP 10
Krem antycellulitowy
Razem z trzymaniem diety i treningów pomaga zwalczać skórkę pomarańczową. Moje klientki często o niego pytały, postanowiłam spróbować. To moje 3 opakowanie:)



Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu;)

1 komentarz:

  1. Znam większość tych kosmetyków. X lat temu balsam sss i ten "złoty" były moimi hiciorami;)Teraz jakoś nie przepadam za smarowaniem się i akceptuję tylko balsamy pod prysznic. Te płatki do stóp na mnie jakoś nie działały...Z niecierpliwością czekam na hity z kategorii twarz i makijaż:)

    OdpowiedzUsuń