piątek, 21 sierpnia 2015

beGLOSSY - sierpień 2015


W tym miesiącu, jak zawsze w wakacje, edycja owocowa:)
Mnie przytrafiła się wersja sweet, z czego się cieszę:)

Zachwyt w mych oczach podczas otwierania nie miał końca, jak zwykle zapakowane w najdrobniejszym szczególe pięknie, aż szkoda otwierać:)







Co zawiera pudełeczko?

1. Peeling do ciała TUTTI FRUTTI - kiedyś miałam malinowy czy truskawkowy, bardzo mi się podobał, chętnie użyję dziś podczas kąpieli w wannie:) zapach obłędny, intensywny, taki wakacyjny:)

2. AUSSIE suchy szampon - z chęcią wypróbuję, raczej nie używam takich specyfików, ale ostatnio po tym prostowaniu szybciej przetłuszczają się włosy, z przyjemnością sprawdzę czy jakoś podratuje moje włosy w ciągu dnia, by nie sprawiały takiego wrażenia. Wałki od skóry dają radę, ale to trochę zabawy;)

3. Kula do kąpieli ORGANIQUE - tego właśnie nie mogę się doczekać przy dzisiejszej kąpieli relaksacyjnej po całym tygodniu;)

4. COLWAY serum do twarzy -  dziś pierwszy raz używałam, daje uczycie takiego nawilżenia w postaci filmu na skórze dość tłustego, dość długo się wchłania. Pod makijaż dziś nie zdał egzaminu - szybko spłyną, ale na noc myślę będzie super!

5. DERMO PHARMA płatki kompres 4D -  ciekawa jestem tego produktu, nie miałam, z przyjemnością dziś wypróbuję:)

I produkt który skradł moje serce - wisienka na torcie tego pudełeczka:)
6. BALMI balsam do ust - super nawilża, ma kształt stożka co ułatwia aplikacje i najważniejsze! Zawsze idę na spacer wychodze za bramę i przypominam sobie "użyłam szminki/balsamu" i męczę się z suchością ust przez dwie h… szminkę zawsze mam ale nie w tej torebce:P a tu taka niespodzinka - Balmi jest z BRELOKIEM!!! od dziś zawsze mam go przy sobie:)





Osobiście jestem zadowolona:) a Wy co myślicie o tej edycji?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz