wtorek, 26 maja 2015

EVENT - Mothers Day


Dziś świętuję. Od samego rana.
Śniadanko i kawka do łóżka (to nic że dzieciaczki prawie wszystko zjadły:P)
Sukienka i koturny.
Biżuteria.
Jestem Mamą.
Mało tego.
Ja mam PODWÓJNE SZCZĘŚCIE!
Podwójnie świętuję i się napawam tymi chwilami.
Rano przy prostowaniu włosów Córcia mnie głaszcze "moja Kochana Mamusia, moja Mamunia", tuli całuje za nogę, Synuś tuli się ile tylko może i całuje (liże:P) po swojemu:D
Aniołki dwa dziś były;*
Córeńka z przedszkola przyniosła cudowną laurkę i przepiękny bukiecik z krepiny PACHNĄCY!!!
Nic mi więcej nie potrzeba do szczęścia.
Mamo Moja Kochana, Tobie też składam z głębi serca najwspanialsze życzenia!
Myślę, że wychowałaś nas (mam dwie siostry:)) na dobrych ludzi:*
Kocham Cię z wszystkich sił.








Sukienka - Reserved
Buty - Lasocki
Naszyjnik - Reserved
Kolczyki - Apart
Bransoletka - Pandora
Zegarek - MK

Nie udało mi się dodać postu wcześniej, a chciałam Wam przypomnieć że w rossmanie jest promocja na produkty do pielęgnacji twarzy -40% taniej! Ja skorzystałam, gdyż właśnie wykończyłam swoje produkty do demakijażu, a i ta seria wydaje się być ostatnio mocno rozreklamowaną tańszą alternatywą vichy idealia. Z przyjemnością wypróbuję! 
Patrzcie co mi wskoczyło do kosmetyczki:







A jutro... Glossy Day:)

9 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka :): masz racje macierzyństwo jest wyjątkowym doświadczeniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:* macierzynstwo to najpepsze co moze nasw zyciu spotkac:)

      Usuń
  2. Cudownie być mamą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odnośnie kosmetyków to jak często stosujesz serum?A tak z innej beczki to co wejdę na Twojego bloga to potem muszę coś kupić;)Idealia już jest, a i paczka z Zary dziś dotarła;)Wzięłam S;)

      Usuń
  3. Mam nadzieje ze dobrze rozmiar doradzilam?:) serum sfosuje najczesciej na noc ale ostatnio i na dzien oczywiscie pod krem.) hehe ja nie namawiam do zakupoholizmu:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, dobrze:)Skąd białe trampki w poprzedniej notce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Conversy z sarenzy:) w przyszlym tygodniu dodam post jak nakladac serum na czy pod kremy itp:)

      Usuń
  5. Tak myślałam, że to conversy:)Wygląda na to, że mam ten sam model:)Już czekam na ten post:)A gdzie glossy day???

    OdpowiedzUsuń