sobota, 30 maja 2015

beGLOSSY - maj 2015


Z "drobnym opóźnieniem", ale JEST!
GLOSSY DAY:)
Pudełko mnie nie rozczarowało, wręcz przeciwnie!
Oto co ujrzałam:)










1. Szminka GOSH - nie mogę się doczekać kiedy przetestuję na ustach, wygląda super, 
opakowanie 10/10:)


2. W tym miesiącu pudełeczko dotarło do nas z 10 dniowym opóźnieniem, więc w ramach przeprosin, każdy dostał kolczyki Cat&Cat - moje bardzo przypadły mi do gustu:)


3. Purederm, Plastry na zniszczone pięty, nie słyszałam o takowych, więc z ogromną przyjemnością przetestuję! Na razie jestem po porządnym pedicure i nie mam potrzeby, ale za dwa tygodnie na pewno skorzystam z okazji.

4. Shefoot serum ultra regeneracyjne do stóp. Przetestowałam na moich wypedicurowanych stopach i jestem baaaardzo zadowolona, ale więcej napisze w oddzielnym poście, bo post o pielęgnacji stóp będzie na Was czekał w przyszłym tygodniu! Będzie w nim recenzja kremu Compeed dla tych co czekają:)


5. Krem Bandi z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami - zacznę używać pewnie jesienią, teraz to nie najlepszy okres na takie kremy!!


6. Maska do włosów Argan Oil od Prosalon 
oraz

7. Maska Phytokeratine - mój faworyt - jutro testuję! Masek do włosów zwłaszcza arganowych czy keratynowych nigdy za wiele dla farbowanych włosów!! Chętnie przetestuję coś innego niż dotychczas.

Myślę, że pudełeczko w 100% w moim guście, super że na lato jest tyle produktów do stóp - zaniedbane stopy i sandały to najgorsze co może być, jak również włosy wysuszone słońcem i kąpielami w morzu/jeziorze potrzebują intensywnej regeneracji, także mój wielki POZYTYW!
A Wy jak myślicie?


2 komentarze:

  1. Ta maska Maska do włosów Argan Oil od Prosalon mnie najbardziej zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przeczytam post o stopach:)

    OdpowiedzUsuń