poniedziałek, 11 maja 2015

STYLE - idealne jeansy plus TRENDY kwiaty


Dłuuugo szukałam swoich idealnych jeansów. 
Marzyłam o nich, myślałam, widziałam je w swojej wyobraźni, ale nigdy w sklepie. 
Zawsze coś im brakowało, a to krój nie taki, a to przetarcia nie takie, a to za mało/za dużo dziur, a to kolor inny, a to się marszczą, albo wcale w nie nie wchodzę;)
Gdy zobaczyłam te, stwierdziłam, że jak zwykle coś będzie nie tak, choć pełna nadziei zabrałam je do przymierzalni, gdyż serce mocniej biło i mówiło TO TE!
Spodnie jak druga skóra! Już są moimi idealnymi! Upatrzyłam już takie same tylko z jaśniutkiego jeansu i nie zawaham się ich zamówić:)
Bluzka w kwiaty, które zawładnęły chyba każdym sklepem i każdą kolekcją. Skusiłam się i ja! Kupiłam cały "kombinezon" jaki reklamowali w każdej gazecie, bo mnie urzekł. Ale tak jak spodnie zakładałam już kilka razy (niedługo Wam pokaże), tak bluzka wisiała z metką aż do dzisiaj (już ze dwa miesiące..). Razem NA MNIE mi się ten komplet nie widział. Za to oddzielnie, wydaje mi się, że odnajduje swój urok:)







Spodnie - zara
Bluzka - orsay
Kurtka - mohito
torebka - mohito
buty - bershka

2 komentarze:

  1. Kurtka i buty świetne!Nie lubię natomiast dżinsów z dziurami,ale Ty wyglądasz fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) buty to tak stara kolekcja ze az sie martwie co to bedzie jak sie rozpadna bo sa moimi ulubionymi:)

      Usuń