poniedziałek, 18 maja 2015

STYLE - look of the sunday


Z drobnym opóźnieniem, ale jest:)
Wczoraj buszowałam w reserved w stacjonarnym (ale bałagan taki jak w lumpku, nic nie można znaleźć:), więc skończyło się zakupami w internetowym:)
Mam nadzieję, że wiecie że jeszcze dziś jest zniżka -40% na WSZYSTKO z kuponem z newslettera?
Jeśli nie to szybciutko to nadrabiajcie:)
A tymczasem zostawiam Was z niedzielnym lookiem:)






Sukienka - Mohito
Buty - Kazar
Naszyjnik - Reserved
Bransoletka - Pandora

5 komentarzy:

  1. Przeczytalm ostatnio u siebie , mając sukienkę o tym kroju ,że masakruje kazda nawet najlepszą figurę ... Cóż na sobie i na tobie bardzo mi sie podoba . Fajny kolor , świetne buty , dobrałabym jeszcze fuksjową torebkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz poszukam u Ciebie;) ale jestem pewna ze wygladasz pieknie! Szczerze to ja w tym kroju czuje sie najlepiej! A wiec dziekuje:)

      Usuń
    2. A u mnie z torebka to najczesciej jest ta "dzieciowa":) ale zaczne nadrabiac;)

      Usuń
  2. Ja zaś nie czuję się dobrze w takim kroju i mam wrażenie, że jest mnie znacznie więcej niż rzeczywiście jest jak patrzę w lustro;)Dla odmiany butki bym chętnie zgarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta kiecuchna. Lubię taki słoneczny kolorek. Look jak najbardziej na plus.
    Zolzaaaa

    OdpowiedzUsuń