poniedziałek, 25 maja 2015

FITMONDAY - podsumowanie kolejnego miesiąca


Podsumowanie kolejnego miesiąca.
Troszkę bardziej się starałam, jeśli chodzi o ćwiczenia. 
Z dietą bywało różnie, ale częściej gorzej niż lepiej. 
Najgorsze jest to że brakuje mi czasu na śniadania, jadam je najczęściej między 10.30-12, i tu chyba jest pies pogrzebany. Pomijam oczywiście moją tarczycę - porobiłam w tym miesiącu badania i wychodzi na to, że mam niedoczynność. Czekam jeszcze do piątku na usg tarczycy i zaraz po tym wybieram się ze wszystkimi wynikami do lekarza. Może w końcu będą jakieś spektakularne efekty;) Do diety SB zabiorę się myślę na poważnie od września, będę mieć więcej czasu by o niej poczytać, i żeby przygotowywać posiłki wg wytycznych, teraz jest z tym problem, dzieci jeszcze wymagające (obiady robię ekspresowe;)) oraz mnóstwo czasu spędzamy jednak na powietrzu a nie w kuchni:) 
Dziękuję Wam Kochane za te wszystkie rady, jesteście niezastąpione:)
Biorę je głęboko do serducha:*

A tak wygląda cyferkowe podsumowanie:



Każdego dnia od poniedziałku do piątku, dwa razy dziennie zaliczam ok. 45-50 minutowy spacer, gdyż zaprowadzam, i odbieram Córcię z przedszkola.

Waga spadła zaledwie o -0,1kg
Ale w końcu ruszyły centymetry!
Nie ma szału ale ja się cieszę nawet z najmniejszego:)
-1cm pod biustem
-2cm w brzuchu
-1cm w udzie
-2cm w biodrach!!!
To mnie cieszy najbardziej!
Brzuch i biodra:)
Już niewiele pozostało, by wcisnąć się w jeansy sprzed ciąż:)
A piątkowe moje spacerowanie, pomimo pochmurnej i deszczowej pogody wyglądało tak:)






Na tych zdjęciach widać z czym walczę:)

Spodnie - House
Tshirt - House
Kurtka - Mohito
Buty - Converse by Sarenza

7 komentarzy:

  1. Najważniejsze żebyś Ty sie swietnie czuła w swojej skórze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zaczniesz brać leki na tarczycę,powinno być lepiej.Witaj w klubie ,też mam niedoczynność :((
    W sumie....to co Ty chcesz,masz świetną figurkę !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, walcze codziennie pilnujac sie i cwiczac by nie bylo gorzej. I kazde odstepstwo widac na wadze. Mysle ze z tarczyca gdybym sie tak nie pilnowala i nie cwiczyla mialabym juz ok.100kg. A tak balansuje na granicy juz nadwagi. Walcze o prawidlowa wage, przy dwojce Maluchow musze miec kondycje i byc w formie:) Oni o to dbaja, a kazdy kg czuc niestety. No i te jeansy sprzed ciaz:)

      Usuń
  3. Powodzenia. Zabrakło mi w poscie informacji skad dany ciuszek :P A te trampki to conversy? Super wszystko razem wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za info, już poprawiłam:) tak to conversy, są nieziemsko trwałe i wygodne:) Dziękuję:)

      Usuń