piątek, 15 maja 2015

STYLE - skórzane spodnie na co dzień


Wstaje rano, pada deszcz, zimno 10st, pochmurno, i brak nadziei na słonko.
Zaplanowana dzień wcześniej sukienka, zaczyna przyprawiać mnie o dreszcze z zimna.
Chwila dłuższa zastanowienia, bo muszę dziś wyglądać jak na spotkanie, a nie codziennie. Jeansy w praniu ulubione, i wtedy pojawiła się myśl. Skórzane spodnie! Ale najbardziej je lubię do koszuli, a jednak potrzebuję dziś trochę wygody.. Krótka myśl i wyciągam mój nowy nabytek - tshirt. Ale żeby nie było za sportowo, wyciągam szpilki.








Tshirt - zara
spodnie - reserved
buty - bershka

12 komentarzy:

  1. aha i jaki to rozmiar?Przymierzam się do zamówienia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. zjadło mi jeden komentarz, w którym napisałam o co pytam...hmm...rozmiar koszulki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja to rozmiar M byly chyba tylko M i S przynajmniej w stacjonarnym

      Usuń
  4. No właśnie waham się pomiędzy S a M...Będę zamawiać przez internet. Ile masz wzrostu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 169. Ale jeszcze daleko mi do figury modelki. Jesli jestes szczuplejsza to mysle ze wez S

      Usuń
    2. Tak szczerze to ciężko mi patrząc na zdjęcie ocenić...Ja mam 168cm i 58kg

      Usuń
    3. Bierz S:) ja mam 14kg wiecej:)

      Usuń
    4. W życiu bym nie powiedziała patrząc na fotki:)Biorę S:)

      Usuń
    5. dziekuję, uznaję za komplement;-)

      Usuń
  5. Fajne spodnie ;-).A nie myślałaś żeby spróbować skórzanych joggersów?

    OdpowiedzUsuń