niedziela, 24 maja 2015

STYLE - look of the sunday


Kompletnie dziś nie miałam humory przy wybieraniu ubrania.
Wybieraliśmy się tylko na wybory i obiad do Mamy. 
Potrzebowałam wygody i sukienki. 
Postawiłam na tę, gdyż dawno w niej nie byłam, a fason jest dla mnie komfortowy, choć wiele osób uważa, że z moją tuszą nie korzystny. Nie mnie oceniać. Lubię po prostu tę sukienkę:)
Wybrałam ją na Chrzest mojego Syna, Córcia miała taka samą miniaturkę:)
Dziś dodałam do niej wyraziste szpilki oraz nieśmiertelną jeansową kurtkę dla podkreślenia luzu:)







Wybaczcie, zdjęcia pozostawiają do życzenia, ale jak wspomniałam dziś humor kiepsko dopisywał, a i czasu miałam na nie 5min:) Córcia mi pokazywała jak mam się uśmiechać:)

Sukienka - Mosquito
Buty - Kazar
Kurtka - House
Naszyjnik - Reserved
Bransoletka - Pandora
Pierścionek - prezent znad morza

12 komentarzy:

  1. A mi się podoba od A do Z:)Owszem może widać lekki brak humorku ale stylizacja super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. E tam , nie demonizuj problemów z sylwetka .
    Wiem , byłaś drobniejsza , ale teraz naprawdę to nie jest sylwetka jakaś problemowa. Założę sie ze 38 . Wiec ja zawsze musiałabym mieć kompleksy . Wygldasz swietnie ! I tyle !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu caly czas sie staram:) a rozmiar to 40/L wiec az tak dobrze nie jest. Dopiero zegnam sie z nadwaga:) a Ty chudsza ode mnie przynajmniej wygladasz wiec kompleksy zbedne:)

      Usuń
  3. I nie wiem kto uważa, że wyglądasz w tej sukience niekorzystnie ale chyba to jakieś straszne zazdrośnice;)Bardzo ładnie powiem raz jeszcze, tak trzymać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie. Moja Emi dziś w takim samym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada na pewno milon razy lepiej niz ja:) sukienka jest czadowa:)

      Usuń
    2. Proszę Cię przestań marudzić... Ja wiele bym dała żeby mogła z Em wyjść tak samo ubrana...

      Usuń
    3. Ok nie marudze. A sukienka jpran odkladam dla Twojej mobilizacji:D

      Usuń
  5. Bosko wygladasz! Nogi jak marzenie- zgrabniutkie :) Takze te komentarze o niekorzytnym wygladzie to chyba czysta zazdrośc po prostu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3<3 Nogom daleko do ideału, ale cieszę się że nie wyglądają źle:) pracuję ciągle nad nimi:)

      Usuń